søndag den 3. august 2014

This is it!



Så er det nu! 

Her halvvejs med færgen til Sjælland, er der lige tid til et kort indlæg. 

Kufferterne er blevet pakket med alt godt fra Danmark i form af både rugbrød, lakrids og Dannebrog, og med lidt taktisk asen og masen, blev de også begge lukket. 

Min rejse indeholder lidt af det hele: bil, færge, tog og fly, og ca. 25 timer senere, skulle jeg gene være ankommet i Valdosta (midt om natten) 
Det er en underlig, og næsten surrealistisk følelse, at have sagt farvel til venner og familie for det næste års tid, men mon ikke min hjerne på et tidspunkt haler ind? 

Jeg er spændt på indflyvningen til NY! Jeg håber jeg har god udsigt, og ikke farer vild i lufthavnen :-)

::::

This is it!

Halfway in the ferry between Jylland and Sjælland, there's time for a short post. 

My suitcases have been packed with various Danish goods, such as rugbrød, liqourice and Dannebrog (out flag), and with only a small bit of struggle, they've both been closed. 

My trip includes a little bit if everything: car, ferry, train and plane, and in roughly 25 hours, I should have arrived in Valdosta (in the middle of the night).
It's a rather strange and surreal feeling to have said my goodbyes to friends and family for the next year, but I'm sure my brain will eventually catch up with the facts. 

I'm excited about flying in to NY! I hope I get a good view, and that I dot get lost in the airport :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar