tirsdag den 21. april 2015

26/3-15: Quick touch-down in Valdosta









Som opsummering på min midterste del af Spring Break kan jeg kun konkludere at det var helt fantastisk!

(1. del var med Thit og Angus, 2. del var turen nord på, og 3. del er hvad jeg endnu ikke har dækket.)

Jeg har oplevet så mange ting, så det nærmest ikke når at synke ind, før det er videre til næste oplevelse. 

Jeg nåede at få omkring 18 timer i Valdosta inden jeg skulle videre til Pelham student weekend.
Det var tid nok til at få sovet lidt i min egen seng, vasket tøjet, og ompakket tasken. 

Udover alle de ting jeg fik set, var der naturligvis alle de ting jeg fik spist!

- og for dem som kender mig, så er halvdelen af min rejse gerne de ting jeg spiser undervejs :-) 

Vi var omkring kinesisk dim sum, italiensk pizza og pasta, dansk jordbærtærte, ukrainsk og marrokansk brunch, og i øvrigt også indisk aftensmad samt brasilianske pão de queijo (ostebrød), som jeg ikke har spist i 8 år! 

Der blev også købt billetter til en hel masse ting i New York, og det var det hele værd :-)



::::



As a summary to the middle part of my spring break I can only say that it has been amazing!

(1st part was with Rob and Angus, 2nd part was up north, and 3rd part is what I haven't covered yet.)

I have experienced so many things that it has almost not been possible to fully take it all in, before moving on to the next experience. 

I had about 18 hours in Valdosta before I had to head off to Pelham student weekend. 
That gave me just enough time to sleep in my own bed, fix my laundry and repack my suitcase. 

Besides all the things I saw, there are also all the things I ate!

- And for those who know me well, you'll know that about half of what I experience traveling, is what I eat :-)

We had Chinese dim sum, Italian pizza and pasta, Danish strawberry tart, Ukrainian and Moroccan brunch, and also Indian dinner as well as Brazilian pão de queijo (cheese bread), which I had not had for 8 years!

I also bought a ton of tickets for all kinds of stuff, and it was all worth it :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar