tirsdag den 18. november 2014

District of Columbia

 

So You Think You Can Dance - VSU edition

Min destination for dagene før Thanksgiving er: WASHINGTON D.C.!

Jeg glæder mig fuldstændig vanvittigt til torsdag eftermiddag. Ikke fordi det betyder jeg er færdig med min næstsidste franskeksamen, eller fordi det betyder at jeg har overstået og afleveret mit gruppeprojekt i mit leadershipfag, men fordi så er jeg på vej til DC!

Det bliver min første rigtige turist-oplevelse herovre, og det har været lidt en hård kamp at få turen til at lykkes, da der har været et par forhindringer undervejs (læs: transport!), men nu er de fleste vigtige detaljer på plads, så nu er mangler blot planlægningen er programmet i de tre/fire dage vi er der. 

Så hvis du har nogle gode forslag til hvad man skal se og gøre i Washington, så skriv dem endelige i kommentar-feltet nedenfor :-) 

Jeg skal afsted med tre andre GRSP'ere, og det bliver en lang køretur (omkring 14+ timer, da jeg skal samle dem op lidt rundt omkring), men jeg ser virkelig frem til at opleve Washington. 

Min næste udfordring er at der er frygtelig koldt deroppe (hernede sydpå havde vi 1 C grad her til morgen), og jeg har stadigvæk ikke fået købt nogen form for varmt tøj...

Her til aften har jeg i øvrigt været til et sjovt, nyt event på skolen, nemlig So You Think You Can Dance - VSU edition. 

Jeg kendte to af pigerne som var med i showet, og arrangørerne havde gjort meget ud af at prøve at komme så tæt på TV-program-oplevelsen som muligt :-) 


:::: 


My destination for the days before Thanksgiving is: WASHINGTON D.C.!

I am so excited for Thursday afternoon that I can't even begin to tell you. And it's not because it means that I will be done with my second last French exam, or because I will be done with my group project for my leadership class, but because I will be on my way to DC!

It will be my first real tourist experience here and it has required some hard work to make the trip happen since we have hit some roadblocks on the way (read: transportation!), but now most of the important details are in place, and all we need is to plan our program for the three/four days we will be there. 

So if you have any good suggestions of what to see and what to do, please let me know in the comment area below :-) 

I am going with three other GRSP's, and it will be a really long drive (14+ hours, since I need to pick them up here and there), but I am looking so much forward to experiencing Washington. 

My next challenge will be that the weather up there will be really cold (here in the south we had 33F degrees this morning), and I still haven't bought any kind of warm clothes....

By the way, tonight I enjoyed a funny, new event here on campus: So You Think You Can Dance - VSU edition. 

I knew two of the girls participating and the event planners had really done a good job in trying to get the event as close as possible to the TV program experience :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar