lørdag den 1. november 2014

Hallowhiiiiiiiiiin!






Jeg må indrømme at jeg føler mig en smule træt i dag.. Efter to aftener med halloweenfester, er der ikke energi til vanvittig meget i dag, og jeg er taget ud til Jim og Theresa for at komme lidt væk fra mit kollegieværelse. 

Som I kan se klædte jeg mig ud som en "flapper" fra 20'erne. Det er altså absolut ikke et krav at man er klædt ud som noget uhyggeligt til halloween, og jeg følte ikke umiddelbart for at blive malet i hele ansigtet :-) 

Det var nogle rigtigt gode fester hvor folk havde gjort rigtig meget ud af deres kostumer :-) Jeg har også sat et billede ind fra torsdag hvor jeg var til fest med Alyssa. Hun var klædt ud som Boo fra Monster's INC og hendes veninde var en skør kattedame. 

Inden festen fredag var vi først til football kamp. Det var årets største highschool opgør mellem Valdosta (byskolen) og Lowndes (kommuneskolen), og stadion var fyldt! 

Det er altså utroligt så meget de går op i highschool football herovre - det er ikke for sjov!

I halvlegen er der altid underholding af de to bands, og Lowndes har et band med 400 elever (næstnederste billede). 

Du kan se en video af bandet her.

::::

I must admit that I feel kind of tired today.. After to night of halloween parties, I don't have energy to much today, so I've gone out to Jim and Theresa's to get out of my dorm room. 

As you can see I dressed up like a "flapper" from the 20s. It is not a must that you dress up as something scary or creepy for halloween, and I didn't feel like putting paint all over my face, so I was quite happy with my choice :-)

The parties were great and everybody had really good costumes :-) I included a picture from Thursday too where I went to a party with Alyssa. She is dressed like Boo from Monster's INC and her friend was a crazy cat lady.

Before the party Friday we went to a football game. It was the biggest rivalry of the year between Valdosta (the city school) and Lowndes (the county school), and the stadium was full!

It is incredible how excited they get about high school football over here - it is no joke!

In halftime you have entertainment by the two school bands, and Lowndes have a band with 400 students in it (second last picture). 

You can see a video of the band here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar